סוכני ביטוח נמדדים מתי שהלקוח זקוק להם הכי הרבה.
לרוב הדבר קורה, כאשר הלקוח עבר תאונה וכעת עליו להתמודד עם הרבה בירוקרטיה. שמאי, מוסך, פנייה לחברת הביטוח של הנהג הפוגע ולבסוף הדבר הכי מפחיד להגיש תביעה לבית המשפט.
במידה ויש ללקוח פוליסה אשר מכסה עזרה מלאה, אז הוא רגוע כי יש מי שעוזר לו.
אבל מה קורה כאשר ללקוח אין פוליסה מתאימה?
הלקוח מצפה שסוכן הביטוח יעזור בעניין, אך מה לעשות שסוכני ביטוח לא מתעסקים ולא אמורים להבין בנושא בתי משפט. לכאן, מערכת Claimer נכנסת.
מערכת Claimer הינה מערכת אשר תעזור ללקוח בהכנה מסודרת של מסמכי התביעה למערכת החוק.
מערכת Claimer תעזור לך להרחיב את סל השירותים שאתה מעניק ללקוחותיך ולמעשה בשלב שהם הכי הרבה צריכים אותך, אתה פותר להם את הבעיה.
הלקוח אשר מצפה שתעזור לו להגיש את התביעה לבית המשפט, יכעס עליך ובדרך כלל התוצאה היא עזיבת הלקוח, ניתן לו פיתרון ועזרה בעניין והלקוח יוצא מרוצה שכן עזרת לו בשלב שהיה צריך אותך.
איך זה עובד?
1. התפקיד שלך מסתיים במילוי השם של הלקוח וכתובת המייל שלו וזהו זה.
2. מערכת Claimer תשלח ללקוח מייל עם הסבר על התהליך וקישור למילוי הפרטים.
3. הלקוח ימלא את הטופס המכוון, כאשר המערכת יודעת לשאול את כל השאלות הרלוונטיות ותסביר אילו מסמכים עליו להגיש ומה מומלץ לעשות.
4. בסיום מילוי הטופס, המערכת תפיק ללקוח טופס כתב תביעה מלא עם הסבר כיצד עליו לפעול מול בית המשפט.
הלקוח מצדו מרגיש שסוכן הביטוח עזר לו ופתר לו בעיה גדולה מאוד.
